dilluns, 1 de març del 2010

Roma (Introducció)



Si hi ha una ciutat que va marcar els meus primers dos anys de carrera... aquesta va ser Roma. No us equivoqueu... ni hi vaig anar d'Erasmus, ni de vacances... però podríem dir que unes 3 o 4 assignatures giraven al seu entorn (confesso que no les assignatures que em van anar millor... cosa que si més no, i vist en molta distància, em va permetre endinsar-me més al món romà al llarg d'un parell d'estius estudiantils). Crec que fins ara, en el moment de buscar en caixes els apunts que queden ja tan lluny, no he estat del tot conscient de les coses que encara no he vist i que es troben a tants pocs metres les unes de les altres... i que van omplir tantes hores d'estudi...




Bernini, Borromini, Bramante, Miquel Àngel... Constantí, Trajà, Adrià, August, Titus... Crec que la llista és massa llarga per assolir-la ràpidament... Tal i com em van dir un cop "Roma és infinita..." (bé, sumariem alguna altra ciutat eterna, està clar..).


Primer viatge a Roma en uns dies... i ja sé que hi tornaré...


Així, doncs, aquest post serveix com a introducció de les paraules que seguiran en poc més de dues setmanes...

10 comentaris:

  1. Visitar Itàlia és passejar envoltat d'art. Potser a mi em va deixar encara més atontolinat Florència que Roma però, en definitiva, trepitjar Itàlia és "trepitjar" art.

    ResponElimina
  2. Totalment d'acord... A Florència ja hi he estat.. i també.. simplement impressionant descobrir cada racó!
    Ja us comentaré què tal Roma (que segur que em deixarà fascinada..)

    Gràcies!

    ResponElimina
  3. Felicitats pel viatge! Que ho gaudeixis de veritat! :-)

    ResponElimina
  4. Gràcies nois!! marxo en 10 dies... (i és una escapadeta de 3 dies.. jeje) així que ja us explicaré!! muaks a tots dos!!

    ResponElimina
  5. ui kines caixes més grans!! nena que en 3 dies no ens dona temps per veure tantes coses, eh! fes una tria!

    Fins diss.

    ResponElimina
  6. jaja si!! tocarà fer tria!! ja hi tornaré.. ;)

    Fins diss. ^_^

    ResponElimina
  7. Roma és preciosa i infinita! Hi he estat un parell de vegades, però ara que faig història de l'art és quan de debó tinc ganes d'anar-hi i perdre'm per totes aquelles inifintats de coses que hi ha per descobrir!


    Que vagi molt bé.. i a disfrutar-ho!!

    ResponElimina
  8. Fas molt bé viatjant en aquesta època de l'any. Jo hi vaig anar al mes de juliol i volia morir-me de la calor que feia. Només tenia ganes de tornar a casa!
    El teu post m'ha recordat que aquest Nadal vaig fer "reorganització" de materials de la facultat, i vaig posar tots els meus apunts en carpetes noves i més ben endreçades :)

    ResponElimina
  9. Doncs sí! que vaig enganxar bon temps! feia fred però amb molt solet.. així que s'estava molt bé! ara... a tope de gent a tot arreu!!!
    El moment de organitzar els apunts.. jo encara tinc pendent revisar-los tots i passar a ét el més interessant! (dubto que ho arribi a fer mai... :p)

    ResponElimina